Scorpions - Holiday

Lirik dan Terjemahan Lagu Holiday by Scorpions

Let me take you far away
Biarkan aku membawa Anda jauh
You'd like a holiday
Anda ingin liburan
Let me take you far away
Biarkan aku membawa Anda jauh
You'd like a holiday
Anda ingin liburan

Exchange the cold days for the sun
Menukar hari yang dingin untuk matahari
A good time and fun
Waktu yang baik dan menyenangkan
Let me take you far away
Biarkan aku membawa Anda jauh
You'd like a holiday
Anda ingin liburan

Let me take you far away
Biarkan aku membawa Anda jauh
You'd like a holiday
Anda ingin liburan
Let me take you far away
Biarkan aku membawa Anda jauh
You'd like a holiday
Anda ingin liburan

Exchange your troubles for some love
Tukar masalah Anda untuk beberapa cinta
Wherever you are
Di manapun Anda berada
Let me take you far away
Biarkan aku membawa Anda jauh
You'd like a holiday
Anda ingin liburan

Longing for the sun you will come
Kerinduan untuk matahari Anda akan datang
To the island without name
Ke pulau tanpa nama
Longing for the sun be welcome
Kerinduan untuk matahari akan diterima
On the island many miles away from home
Di pulau bermil-mil jauhnya dari rumah
Be welcome on the island without name
Akan diterima di pulau tanpa nama
Longing for the sun you will come
Kerinduan untuk matahari Anda akan datang
To the island many miles away from home
Untuk pulau bermil-mil jauhnya dari rumah

Related Post

No comments:

Post a Comment